lördag 1 augusti 2009

Leggings


Både mor och dotter i Villa Nordåker gillar att ha kjol och klänning på sig. Saga har väl bara byxor 10ggr på ett år, för har man inte klänning eller kjol så är man inte fin enligt henne. Egentligen har hon rätt inställning, klart man ska ha kläder på sig som man känner sig fin i även om hon inte får ha sina kalasklänningarna på dagis, så vill jag att hon ska känna sig nöjd och stolt över sig själv. Sen är det inte frågan om nya dyra kläder, utan hon kan lika väl känna sig fin i en ärvd kjol från sina äldre kusiner som en billig reaklänning från de stora kedjorna.
Men ibland kan det vara bra att ha lite varmare på benen och vägrar hon då att ta på sig jeans eller byxor så kan jeansleggings vara ett bra alternativ!
Jag själv blev sugen på att prova ett par och jag såg att Lindex hade jeansleggings både för dam och barn. Jag tror jag få ta mig en tur dit snart.

2 kommentarer:

Noamaja sa...

De där små jeansleggingsen måste jag införskaffa till lilla E, tack för tipset!

Kram
A

Miss Goldie sa...

Jeansleggings är världens bästa uppfinning! Jag har gått i såna det senatste året, både hellång modell och capri. Såå sköna! Jag gillar Vero Modas bäst :-) Min lilltjej har också två par och de ser sååå söta ut :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...