tisdag 25 augusti 2009

Doftljus


Tipsar om ett sött doftljus i en liten skål som finns på Ikea, 25 eller om det var 29kr kostade det och det fanns någon mer färg på skålen. Det märks på kvällarna att vi snart är inne i september månad, mörkret kommer fort, jag blir lika förvånad varje höst. Att tända ljus och att passa på att kura och mysa inne gör att hösten blir en ganska trevlig årstid trots allt.

Om en liten stund ska jag ge mig ut och springa, jag hoppas det går bättre idag än vad det har gjort de två sista gångerna, då har jag fått ont i knäna och inte kunnat springa så långt som jag tänkt innan jag gav mig ut.


4 kommentarer:

Marie sa...

Jag vill ha massa doftljus så tack för tipset. Ska nog ta en tur till ikea någon dag framöver. Hoppas knäproblemen ger sig snart.
Kram Marie

Enkelt sagt sa...

Hm, jag tror att du borde ta det lugnt med knäna. Bättre att vila nån dag för mycket nu än att hamna i samma situation som jag då det blev omöjligt att ens gå. Känns som att det är något behöver läka ut om du har ont.
Kram Sofie

Carina sa...

Mysigt med ljus!

YAIYA sa...

så tjusigt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...