tisdag 11 augusti 2009

Mössa



Förra hösten jag jag en stick-och virkkurs, det var superkul och jag har tänkt att försöka hinna gå någon kurs i höst också, är sugen på att lära mig kalligrafi.
Under semestern började jag fundera på om jag kanske skulle ta och virka mig en höstmössa, vilket kändes lagom avancerat. Men så åkte vi förbi Gekås (Ullared) under semestern och jag hittade denna mössa för 29,95kr. Så jag slog till och det kanske var lika bra det för annars kanske jag hade fått frysa om huvudet i höst. Jag har inte ens börjat att leta fram något mönster på någon mössa ännu.



4 kommentarer:

Anna sa...

Snyggt! Och du lycka till på lördag! Är lite avundsjuk ;-)

Kram

Hem och Lycka sa...

Jättefin! Vad snygg du är och så många fina outfits du visat!

kram

Noamaja sa...

Åh, mössor, det bästa med hösten;-) Vad gullig! Och vad söt och fräsch pallen blev!

Ha en toppendag!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Snygg!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...