måndag 3 augusti 2009

Måndag

Med flipflop från H&M

Med högklackade skor från Ecco.


Dagens outfit är en svart skjortklänning från In Wear, ett svart flätat skärp och flipflop med paljetter från H&M.

Testade med mina högklackade skor som jag köpte i vintras och visst blev det en helt annan stil på min outfit?!

Om jag får säga det själv tycker jag mina överarmar är ganska snygga. Mina vader och för att inte tala om rumpa och lår är jag tyvärr inte lika nöjd med. Men jag märker att min löpträning ger resultat, och jag hoppas jag ska kunna stå framför speglen och vara nöjd med det jag ser. Jag har gått ner i vikt i vår och minskat ca 10cm runt stussen men ändå kan jag inte se det själv när jag tittar mig i speglen. Men ser jag det på kort så kan jag se att jag ser smalare ut, undrar varför det är så?

2 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Du är jättefin och smal! Själv har jag börjat "mitt nya liv" idag :-) Ska nog försöka börja motionera mera! Jag har bara 4-5 kg som ska bort nu efter semestern, men det är jobbigt fast det inte är så mycket!

Noamaja sa...

Jättefin är du! Fräsch outfit! Jag får lust att köpa nya kläder nu;-) Kräver lite träning först...Vi får peppa varann i tråden!

Kram
Noamaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...