måndag 10 augusti 2009

Pyssel del 3







Semestern har lidit till sitt slut och när jag idag på jobbet satt och höll på med mina arbetsuppgifter så kändes det som om jag inte varit borta från jobbet fast jag varit ledig i fem veckor!

Nåja, jag är ganska nöjd med att jag hunnit med att måla och pyssla lite här hemma även om jag hade hoppas att jag skulle hunnit med mer.
Denna pall har fått tre lager vit färg på sig och ny klädsel. Jag har suttit och letat i datorn men kan inte hitta någon Före-bild på pallen. Jag var helt säker på att jag fotat den men jag kanske bara tänkte att jag skulle göra det. Men ni får istället tänka er en brun pall med en dyna sydd med korsstygn i brunt, gult och orange så får ni ett hum om hur den såg ut innan jag målade den.


7 kommentarer:

Vitacharmen sa...

va fin pallen blev =0) Kan nog lätt föreställa mig den med bruna ben och 60tals sits *urk* ;0)

Anna sa...

snygg pall! Så fräsch den är med det blåa tyget!

Marie sa...

åh en så söt pall, vilket bra loppisfynd, gulligt med det blåa tyget.
Kram Marie

Skrot och Skruv sa...

Usch det låter som om det var en fasansfullt gräslig pall från början. Nu är den däremot väldigt söt!!

fanny sa...

jättefint blev det. Vill oxå hitta så bra fynd och sen göra något fint av de :D

Anonym sa...

Pallen ser verkligen fräsch och mysig ut. Det var värst vad du har många fina nya kläder.
Mammis

Jasse sa...

Jätte fin, blev den iallfall! Lite lantlig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...