lördag 22 augusti 2009

God morgon!

Ljuslykta från Paradisverkstan, Öland
God morgon lördag!

Idag blir det ingen joggingrunda som jag hade planerat nu när M kommit hem igen. Den får jag spara till imorgon. Jag ska istället följa med storasyster A och hennes två flickor E och M till Jönköping för lite shopping. Jag ska spana efter skor och en ny höstjacka. Jag har fått ”nys” om en jacka i Barbourstil från L.O.G.G (H&M.) som är betydligt billigare än orginalet. Jag får hoppas att den finns i rätt storlek Om den nu finns.

Ikväll ska vi hem till några kompisar på kräftskiva, det är flera år sedan som jag åt kräftor så det ska bli gott och skönt att slippa att tänka på matlagning.

Ps. Det som jag beställde från utlandet har kommit och jag är så nöjd! Jag visar er imorgon vad det är.

Ha en bra dag!

5 kommentarer:

Marie sa...

Åh vad jag blir nyfiken på vad du beställt! Hoppas du hittar jackan och får en skön dag.
Kram Marie

Livet runt 35 sa...

Smarrigt med kräftor! Jag fick i mig ett halvt paket igår...!
Hoppas ni får en trevlig shoppingdag!

Kram Anna

Unknown sa...

Hoppas du får en mysig shoppingtur och jag är väldigt nyfiken på vad du fått hem:-)
Kram

Enkelt sagt sa...

Ha en trevlig shoppingdag och hoppas ni hittar mycket fint!

Kram syrran Sofie

Anonym sa...

åhhh väntar med spänning på att se dina kläder från utlandet.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...