onsdag 5 augusti 2009

Nästan klar


Nästan klar är jag med skrivbordet som jag fyndade tidigare i somras på Blocket. Det enda som saknas är beslagen till lådorna och lite "piff". Stolsöverdraget i blått och vitt passar inte så bra till och ska bytas ut.
Detta rum har jag aldrig tidigare visat och det kommer att komma fler bilder på vad som kommer att bli vårt kompinerade gästrum/kontor. Det är inte stort, ca 7-8kvm men tillräckligt stort för att en madrass kan få plats på golvet.
Vill ni veta hur det såg ut före klicka då här.

8 kommentarer:

fanny sa...

ser riktigt fint ut.

Jenny sa...

Hej Malin!
Första gången jag kikar in på din blogg!

Vilket underbart skrivbord! gillar när det är ett litet staket på sådär:)

Jättefin header du har på bloggen oxå!

Ha en bra kväll,
Kram Jenny

Marie sa...

Åh jag är så avis på ditt skrivbort, det är så fint. Bra gjort med målningen.
Kram Marie

Anonym sa...

Jättefint skrivbord!
Ha det gott!

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Jätte fint skrivbord! Ser fram emot att se bilderrna på rummet när det är klart.
Kram
Maria

Vitacharmen sa...

oj va fint skrivbordet var :-) Ett sådant vill jag me ha. Helst till dotterns rum. Men hon hatar "gamla saker som andra pillat på" , HUR kan man göra det *S* Det gjorde jag med i den åldern. Det är först nu jag uppskattar gamla fina möbler med historia.

Kram linda

. sa...

mysig blogg, jätte fint skrivbord, jag har detsamma fast sminkbordet, hittade det ståendes i ett vindsrum när vi flyttade in här i villan :)

Linn sa...

Mycket tjusigt skrivbord. Har ett nästan exakt likadant som jag också målat vitt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...