tisdag 18 augusti 2009

Barbour








I någon av dessa jackor från engelska Barbour skulle jag vilja gå omkring i höst och vinter. Älskar engelsk "countrylife". Med tanke på vilka vintrar det har varit de senaste åren här i Småland så borde inte en tjockare jacka behövas, och skulle det blir jättekallt så har jag min röda dunparkas från Everest och en kort svart dunjacka som jag fyndat nu i sommar på secondhand för 70kr från Koola Anna.
Det enda kruxet med dessa Barbourjackor är att de är lite dyra, men ack så snygga!

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh visst är de snygga!!! Måste åka o prova en snart, o sen leta billigast pris ;-)

Vilken har du fastnat för?

Jag tror utility är min favvis, men får se när jag provat!

Kram

Jenni - Snickarsbacken sa...

Måste bara skriva, att det är så skoj att följa dina dagliga outfits! Jättefina!

Ha de bra! Jenni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...