måndag 3 augusti 2009

Pyssel del 2

Före
Efter
God morgon!

Så har min sista semestervecka börjat och det känns lite vemodigt att sommaren -09 snart är över. Den kom och försvann så fort. Men jag har hunnit med en hel del under dessa veckor, även om det finns mycket kvar att göra, semester för mig är att hinna fixa och dona utan allt för stor tidspress och att jag kan få hjälp med barnen av maken.

Visar en bild på en kammarljusstake i plåt som jag målat. Jag målade med pensel denna gång, men det hade nog varit bättre att spraymålat den. Tycker den är lite söt, fast den är lite sned. Det var väl därför någon lämnat in den till försäljning på secondhand. Jag tror jag betalade 10kr för den, den kommer från början från Serholt.

2 kommentarer:

Marie sa...

Så fin den blev i vitt, gillar de där och lite snea ska de väl vara :)
Hoppas du får en bra vecka.
Kram Marie

Nilla sa...

Det var ett fynd! Och jättefin blev den :)

Hoppas vädret blir bättre hos er och att du får njuta riktigt ordentligt av sista semesterveckan!

Kram Nilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...