onsdag 26 augusti 2009

Stoff & Stil




Förra veckan damp de nya katalogerna från Stoff & Stil ner i brevlådan. Det fanns en hel del gobitar i katalogen och min skaparlust väcktes genast till liv. Är väldigt sugen på att beställa tyg men jag har massor av tyg i mitt linneskåp som jag borde sy upp innan jag köper hem nytt. Dessutom vill jag köpa en ny jacka, så jag får snällt vänta.
De stickade mössen tycker jag var så söta, beskrivningar på något liknande borde man kunna hitta gratis på nätet eller på biblioteket.

2 kommentarer:

Carina sa...

Åh vad kul, jag blir också helt inspirerad när jag tittar i såna tidningar.

Marie sa...

Jag tycker oxå det fanns mycket mysigt och fint i katalogen. Jag blev faktikst sugen på att julpyssla :)

Kram Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...