söndag 30 augusti 2009

God morgon söndag!


God morgon!
Idag åker vi en runda till Göteborg.Vi ska gå lite i stan och äta gott. Maken ska iväg på en tjänsteresa ikväll och flyger från Landvetter så jag och barnen kommer att åka tåg hem från Göteborg. Barnen tycker det ska bli så kul att åka tåg. Saga har åkt en gång tidigare men för Jacob blir det första gången.

Igår firade vi min pappa som fyllt år och då hade jag på mig detta.
Blus: H&M
Byxor: H&M
Skor:Ecco
Naglarna är målade i London från Mavala.




1 kommentar:

Villa Hemma sa...

Tjenahej

Gud, vilken toppsnäcka du är! Du ser supervältränad ut, sporrar mig!

Tänkte beställa ett par Hunter fr crazy, vill ha strl 38 men vilken UK-strl är det....? Hur var fleecesockan? Värd pengarna?

Tackar o trevlig kväll!

- Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...