tisdag 1 september 2009

U T L O T T N I N G



Välkommen september, välkommen höst!
Fast just idag kan man knappt tro att det är en höstmånad som vi gått in i, 25grader och strålande sol, helt ljuvligt om jag själv får säga det. Fast är det inte lite typiskt att när jag väl köpt mig ett par snygga gummistövlar så har jag knappt användning för dem?!

Jag utlovade i ett tidigare inlägg en utlottning för att jag nu passerat 15 000 besökare sen start och jag tyckte det är lämpligt att inleda septembermånad men just en utlottning.

Jag har ett halsband med Muranohjärta från Neira som just DU kan vinna!

Reglerna är väldigt enkla.
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar till detta inlägget och har du inget Google eller Bloggerkonto så måste du skriva din mejladress också annars kan jag inte komma i kontakt med dig om just Du skulle ha turen på din sida.
Det går bra att tävla fram till söndagen den 6 september kl 24.00

Lycka till!

24 kommentarer:

Ceci sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om det fina halsbandet!

Rockstar sa...

Ja underbart med värme, synd bara att det ska blåsa så hiskeligt! Klart att det inte kommer regn när du inhandlat stövlar...samma som om man tar med sig ett paraply!
Jätte fint halsband!
Kram

Eddan sa...

Vilket vackert halsband. Jag är gärna med och "slåss" om det ;-)!

/Anette

Miss Goldie sa...

Jättesnyggt halsband! Underbara höstfärger, det skulle sitta fint med ett sånt runt halsen nu :-)

Marie sa...

Vilket underbart halsband. Jag hade ju tur vid en annan av dina tävlingar och självklart vill jag vara med igen :)

Kram Marie

Enkelt sagt sa...

Tjingeling!
Kul, jag vill också vara mé!
Kram syrran

Villa Hemma sa...

Hejhej

vi hade 24 grader idag, svårt att klä sig :)

Vilket fint pris!

Tack för stövelhjälpen, jag klickar nog hem ett par snart :)

kram

Lärarbostaden i grönskan sa...

Så fint. Det vill jag gääärna vinna! Trevlig blogg!

Amanda

Fröken Råsmart sa...

Hej! Jag vill också gärna vinna det fina halsbandet, passar perfekt nu i höst.

Vilken fin blogg du har :-)

Kram Ulrica

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs!!!
Så vackeet...klart jag vill vara med att tävla om det!!

Millan heter jag..ute på tur i cyber världen!!

kram ♥

Carina sa...

Ursnyggt halsband! Det skulle man inte tacka nej till. ;)

Mamma Kardebratt sa...

hej Malin ! va fint du har på din blogg.... Kikar in här med jämna mellanrum för att se hur du pysslar..../ Helen KArdebratt

Anna K sa...

Kul att följa din blogg. Din fantasi är det inget fel på!

Hanna sa...

Jag vill också vinna halsband =) Jättefint! //Hanna (hannabengtsson84@hotmail.com)

A home far away sa...

Härligt att ni har så fint väder, det kan behövas efter denna sommar, eller hur?

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Samma lika - vill också vara med :-)"Moster"

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Jättefint halsband! Är gärna med och tävlar om det... Kul också med besöksantalet!
Hälsningar
Maria

Camilla sa...

Tävlingar är alltid kul, jag vill vara med!

Ebba sa...

ag vill vara med i tävlingen

Ebba sa...

Jag vill vara med i din tävling

Nelly sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Marie sa...

Åh, vilket underbart fint halsband! Let the utlottning begin!

Mollymera sa...

Va fint!! Jag vill gärna vara med.
Kraam Christina K

Anonym sa...

Hej! Vill ju vara m och tävla, men jag har tittat in ibland och tänkt skriva att jag tycker verkligen att dina bilder från ditt hem är så fina! Får så mycket inspiration från din och andras hemsidor. Tack för att du delar med dig!
viven1969@yahoo.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...