måndag 14 september 2009

Måndag

Hej på er!
Det har varit lite dåligt med inlägg sista tiden. Ska försöka bättra mig, för jag vet själv att bloggar som uppdatera ofta är roligare att följa än de med bara ett inlägg i veckan.
Denna söta kofta eller cardigan som man säger till killar hittade jag på KappAhls hemsida. Den skulle vara fin på Jacob.Idag har jag varit hemma igen för Jacob fick feber i helgen men jag tror faktiskt det var "trötthetsfeber" han sov nämligen till 09.15 idag tror knappt det hänt tidigare. När Saga åkt iväg till dagis och Jacob fortfarande sov passade jag på att rensa i vår kvittolåda som vi har i köket, skönt att ha det gjort har nämligen tänkt göra detta en tid men av någon konstig anledning så skjuter man på sådana saker.

5 kommentarer:

Susanna sa...

Söt kofta, ska spana på den nästa gång! Tråkigt med febersjuka barn. Hoppas han kryar på sig!!! Angående kvittolådan, ja det är sådant man skjuter på men det är SKÖNT då man får det gjort. Samma intalar jag mig då det gäller storstädningen ;-)

Carina sa...

Förskolan Malin, förskolan! ;)

Hoppas Jacob känner sig piggare imorgon och kan gå till förskolan. =) Jättesöt kofta!

Kram

Marie sa...

Den koftan gillade jag. Barnen ska snart ta kort på dagis och det gör de ute så en sån där var skulle kanske vara nå´t, tack för bra tips.
Kram Marie

Villa Nordåker sa...

Carina, haha jag skrev faktiskt förskola först men ändrade till dagis, alltid retar det någon *blinkar*

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Ursöt kofta! Skönt att passa på att rensa lite, med småbarn sker det inte så ofta som man kanske vill...
Din blogg är väldigt rolig att följa då du har så varierande inlägg med tips inom många områden!
Ha en bra dag!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...