lördag 5 september 2009

Loppisfynd och Cyklamen




Hittade en söt Cyklamen igår på Willys

Hej på er!
Idag har jag hunnit med ett snabbt loppisbesök och fyndat en fin skål i vit keramik. Den stod där i hyllan bland alla krukorna och när jag såg den så slog hjärtat en liten volt. Den bara måste jag ha! Norpade snabbt åt mig den och gick sedan till kassan, 25kr fick jag betala och det tycker jag är ett helt ok pris. Undertill står det Karolina och nr 8, någon som känner till vad den kan komma ifrån?

Ni kan fortfarande vara med och tävla!


3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Underbart fynd och cyklamen är så fina, jag lyckas dock aldrig hålla dem vid liv..

kram

Marie sa...

Åh så himla fin. Jag gjord eoxå ett fynd på loppisen idag, får se om jag hinner visa det i bloggen sen.
Hoppas du får en mysig lördagskväll!
Kram Marie

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Vilket bra fynd! Skulle oxå vilja ha...
Ha en bra dag!
Hälsningar
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...