måndag 7 september 2009

Idag har jag varit hemma och haft VAB, Jacob blev förkyld i helgen och fick sen feber. Inte så jättemycket men tillräckligt för att han måste stanna hemma från förskolan. Jag hade hoppats att febern skulle försvunnit till i kväll, men han hade 38,2 för en stund sedan, så det blir att stanna hemma i morgon också.
Det känns som en förkylning håller på att bryta ut på mig också, känne mig lite konstig i halsen. Mina lymfkörtlar som sitter under hakan har varit svullna och öma i helgen, det brukar vara ett tecken på att jag ska bli förkyld. Jag kände precis efter om de fortfarande var svullna och svullnaden hade gått ner, så jag kanske slipper förkylningen?! *Hoppas*

1 kommentar:

Carina sa...

Krya krya, hoppas han blir frisk snabbt!

Kram/Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...