torsdag 24 september 2009


Jag är med och tävlar om en resa till Gotland hos Engla.
Reglarna var ganska enkla jag skulle motivera varför jag är värd att vinna resan.
Varför ska jag det då ? Jo det ska jag tala om. Min käre M ska köra Gotland Grand National (Enduro) vid Alla Helgona och det skulle vara hemskt roligt att få vara där och vara publik. Jag har nämligen lite svårt att se framför mig 1000tals endurocyklar som kör runt i "geggan", så det skulle vara väldigt kul att få se detta live. Jag tror barnen skulle få följa med Jacob är minst lika besatt av motorfordon som sin pappa. *ler*

1 kommentar:

Huset i bullerbacken sa...

Hoppas du vinner!! Gotland är super fint, allafall på sommaren :) Men då är ju inte GN.....får hoppas på fint väder ändå :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...