onsdag 9 september 2009

Planering

Hej på er!
Planering är A och O heter det, så jag tänkte visa er en liten planeringdetalj jag fixat till i köket nu när jag varit hemma och haft VAB. Inspiration hämtade jag härifrån.
Veckobladen gjorde jag i Excel, med en ruta till varje familjemedlem, så att det blir tydligt och lättöverskådligt. Tanken med det hela är att jag och maken tillsammans ska kunna planera in lite "Egen Tid" och om den ska användas till att pyssla, träning eller arbete är upp till var och en. Den lilla griffeltavlan har jag tänkt att vi ska kunna skriva upp saker som behöver fixas, köpas hem eller bara små trevliga meddelande till varandra.

9 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Fint! Bra idé. Har funderat på något liknande jag också efter att ha sett Numberone's.

Ha det bra!
Kram Lina

Hem och Lycka sa...

Smart och snyggt!

kram Mia

P sa...

Underbart att se Malin...
Kommer säkert en tavla hos oss också snart ;-)

Marie sa...

Tycker oxå det var så snyggt när jag såg det i bloggen du länkade till. Blev jätte bra tillsammans med tavlan sådär. Det krävs ju lite planering för att få ihop vardagen :)
Kram Marie

Susanna sa...

Snyggt! Blev också inspirerad av Annicas, och nu blir jag ju ännu mer inspirerad. Får man låna idén?

Villa Nordåker sa...

Det är bara kul att få inspirera andra. Jag hämtar själv väldigt mycket inspiration från bloggvärlden.

Kram

Villa Hemma sa...

Hejhej

Vad fiffigt :)

Jag fick fin post idag! Tackar massor igen :)

kram

Noamaja sa...

Vilken trevlig planeringshörna! Jag har en jättefin kalender ligger uppslagen på ett bord men är urdålig på att använda den. Kanske vore bättre på väggen...

Trevlig helg!
Kram, A

ps. var tog dina outfits vägen;-)

Gottegrisen sa...

Perfekt att få en överblick över veckans aktiviteter. Vet inte hur jag hade överlevt utan!

//Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...