söndag 23 augusti 2009

Söndag








Hej på er!
Jag hade en trevlig dag igår även om det inte blev så mycket shopping för någon utav oss i sällskapet. Det bästa är nog trots allt att åka ut själv när man ska shoppa. Jag hittade jackan på H&M och den var fin men bara en höstjacka och jag behöver ha en jacka som funkar även i vinter så den gick bort, lite synd eftersom den bara kostade 499kr.
Nu får jag spara till en Barbourjacka istället, för de är så snygga och de klarar av både regn och rusk, har varit mycket av den vara de sista vintrarna där jag bor.
Mina kära Hunter Wellies har kommit! De är så sköna och snygga att man knappt kan tror att det är en gummistövel. Nu får det gärna regna varje dag. *blinkar*
Jag köpte dem från www.lookatmycrazyshoes.com och även en fleecesocka till så att jag kan ha dem till vintern också och det sparade jag många hundralappar på nu när pundet inte står så högt i kurs.


6 kommentarer:

Noamaja sa...

De är så fina de där stövlarna! Jag måste investera i ett par jag med tror jag;-)

Ha en fin dag med dina stövlar;-)

Kram
A

Anna sa...

Åh visst är de snygga och sköna dessutom!!! Jag hämtar mina på tisdag, sen är jag redo för hösten!

Jag tycker att du gör bäst i att spara till en jacka, man får vad man betalar för ;-)

Ha en fortsatt skön kväll!
Kram Anna

Anonym sa...

Hej, tänkte oxå beställa ett par hunter's från samma sida. Såg att frakten låg på 4.5pund, men tillkommer det någon tull?
Otroligt bra pris hur som helst. Bor i oslo där man får lägga ut 1800nok om man vill ha ett par :O

Villa Nordåker sa...

Anonym, jag betalade ingen tull eftersom både Sverige och England är med i Eu, däremot kan jag inte svara på hur det blir till Norge.

/Malin

Anonym sa...

Tack. Då beställer jag dem hem till Sverige :)
Är dina Hunter Welly eller original Gloss?

Villa Nordåker sa...

Anonym, jag har Hunter wellies orginal. Inga gloss med andra ord.

/Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...