fredag 21 augusti 2009

TGIF

Liten krona från Presentverkstan

Hej på er!
Vad skönt att det är fredag igen, i natt kommer maken hem som har varit på resande fot hela veckan. Efter en vecka själv med barnen och vår hund så börja jag känna mig lite trött och jag ligger långt efter med hushållssysslorna.
Det ska bli skönt med lite avlastning, och jag har redan planerat för några timmars egentid imorgon med en löprunda och att sen få åka iväg till vår närmsta stad Värnamo för att få gå lite i affärer.
Den vita kronan fyndade jag förra året på secondhand och tidigare har jag haft den som kruka men den passar lika bra som ljuslykta, särskilt idag när det är väldigt mörkt ute.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej!

Jag hade två av dem tidigare, men Isak tappade en tyvärr så nu har jag bara en. Men den är fin ändå ;-)

Hoppas du får en underbar dag imorgon :-)

Kram o trevlig helg!

Marie sa...

Fint! Det behövs verkligen ljus nu när vi går mot mörkare tider.
Trevlig Helg!
Kram Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...