fredag 31 juli 2009

Lampa och loppisfynd




Hej!
Gjorde ett litet loppisfynd igår, eller rättare sagt två men ni får bara se det ena idag. För det andra ska få lite vit färg och nytt tyg på sig.
Igår när secondhand skulle öppna stod jag och mååååånga andra och köade utanför och när dörrarna öppnades skyndade jag mig upp till tredje våningsplanet där de har möblerna. Jag såg denna möbel och jag föll för det direkt. Jag tycker det mörka träet bryter av fint mot de vita väggarna i vårt vardagsrum. Jag ställde två små ljuslyktor, det kan behövas, jag undrar var sommaren och ljuset tog vägen?!
Golvlampan är den som jag beställde från Ellos och jag blev supernöjd. Jag har försökt att skapa en New England stil i den delen av vardagsrummet som vi tittar på tv och jag börja tycka att jag kommit en bra bit på väg, men det är väl så med hus och inredning man blir aldrig riktigt färdig.+

4 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Så snygg lampa. Och den lilla möbeln var snygg den också, aldrig sett något liknande. Kul med något som ingen annan har.

Ha det bra!
Kram Lina

Gård och Hagar sa...

Åååå vad fiiin lampan var. Måste oxå införskaffa mig en sådan.

Kram

Katarina

Marie sa...

Jätte fint med både lampan o loppisfyndet. Gillar kuddarna i soffan med, vad är det för kuddar?
Kram Marie

Villa Nordåker sa...

Marie, kuddarna är från Gripsholm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...