torsdag 30 juli 2009

Sandhamn










Hej på er!


Sent igår kväll så kom vi hem från vår lilla skärgårdssemester i Stockholms skärgård. På Sandön, närmare bestämt Sandhamn spenderade vi några härliga dagar och vi hade det jättetrevligt.

Men jag måste erkänna att jag är nog ingen ö-människa, jag vill ha fastlandet under mina fötter.
Jag fick en liten krypande rastlöshetkänsla när jag insåg att jag var "fast" ute på ön och hade ca 30 minuter in med båt till fastlandet.

Det fanns en hel del fina gamla trähus i Sandhamn som jag smygfotograferade när vi var ute på kvällspromenad, och det riktigt började klia i mina inrednings- och trädgårdsfingrar när jag såg alla fina hus och trädgårdar.


4 kommentarer:

Noamaja sa...

Åh, så mysigt det ser ut!

Kram
A

Enkelt sagt sa...

Härliga skärgårdsbilder!
Sofie

Marie sa...

Åh det ser ju så mysigt ut men jag förstår vad du menar, man blir lite rastlös av att avra på en ö.

Trevlig helg!
Kram Marie

Carina sa...

Vad mysigt! Har aldrig varit där, får bli en tur dit ut nångong.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...