söndag 19 juli 2009

Trädgårdsföreningen



Här kommer lite bilder från när jag och kompisen C var i Göteborg och hade tjejdag.

Det var jättekul och vi hade ett väldigt inspirerande besök i Trädgårdsföreningen som ligger mitt i city. Det riktigt började klia i våra fingrar för att ta fram spaden när vi kommer hem och göra fint i trädgården. Eller rättare sagt jag, C har redan en fin trädgård.
Parken är helt klart värt ett besök så nästa gång ni är i Göteborg tycker jag att ni ska gå in där, kostar bara 20kr och entrén gäller hela dagen. Smålänningar som vi är passade vi på att gå in och kissa en gång på toaletten som finns innanför grindarna när vi skulle gå till bilen för att lägga i mer pengar i pakeringsautomaten.


PS. Jag har ett nytt fotoredigeringsprogram, kul att äntligen kunna göra fotocollage.

5 kommentarer:

Nilla sa...

Underbara bilder! Låter som ni hade en riktig toppendag :)

Väntar så på att få se hela ditt skrivbord, det är ljuvlig. Och jag inte alls avis, inte alls... ;-)

Ha en bra dag!

Kram

Anonym sa...

Jättefina bilder tycker både jag och din pappa.
Mammis

Marie sa...

Härliga bilder. Ni verkar ha hunnit med en hel del på resan
Ha en bra kväll!
Kram Marie

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Fina bilder att glädjas åt när sommaren känns frånvarande...
Gillar också skrivbordet och ser fram emot att se det färdigmålat!
Kram
Maria

Carina sa...

Vackert!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...