måndag 13 juli 2009

F Y N D




Hej på er!
Hoppas allt är bra med er och ni som har semester kan njuta även om vädret inte är det bästa.
I fredags var hela familjen i Jönköping en liten runda. Jag passade på att gå in på Myrorna för att se om de hade några roliga saker. Jag hittade flera småsaker bla dessa fina ljusblå ugnsformar som bara jag var tvungen att köpa. De är helt ljuvliga i färgen, men det bästa var nog trots allt priset 10 resp 15kr!
I bakgrunden kan ni skymta en rosaprickig bricka som de säljer på Clas Ohlsson för 49kr. *tispar*
Jag hittade dessutom två fina kuddar som Jacob ska få till sitt rum när han får in sin nya säng och en liten hylla som jag inte riktigt vet var jag ska ha men den var söt. Det totala inköpet gick lös på hela 60kr, sjukt billigt! Jag måste uppsöka fler Myrornabutiker. Jag vet att det finns en i Halmstad, dit ska vi på semester i slutet av veckan, ska försöka hinna med att besöka den.
Jag vill passa på att skicka ett stort GRATTIS till vår kompis Carina som har klarat av en Svensk klassiker (den riktiga, inte en damklassiker) då hon igår simmade i mål efter Vansbrosimmet.
Du är bäst!




4 kommentarer:

Bella sa...

Vilka fynd! De ljusblå skålarna var verkligen söta.
Kram

amanda sa...

riktiga fynd

Hanna sa...

Jag tror inte jag varit inne på denna blogg innan, jätte mysig blogg och fina formar du köpt.
Hanna

Marie sa...

Vad du fyndar mycket fint! Loppisar, myrorna mm är bästa shoppingställena :)
Kram Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...