torsdag 23 juli 2009

Liten pall och lavendel




God morgon!
Idag är det torsdag och det innebär loppisdag för min del! Jag bor granne med en stor secondhandbutik och där har jag gjort en hel del fynd där genom åren. Jag hoppas göra något fint fynd idag. Deras möbler är ibland lite dyra men förra året fyndade jag två Leksandsstolar för 180kr paret.

Förra veckan hittade jag denna söta lilla pall för några tio och efter tre lager vit färg blev den en fin liten pall. Jag glömde tyvärr att ta en före-bild men det gäller att kunna "tänka vitt" när man besöker loppisar och liknande.

I min trädgård blommar nu lavendeln så fint och Lavandel doftar så gott. Jag har knutit lite spets runt om. Jag hängde sen upp buketten på gästtoaletten.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Marie sa...

Vilka fina bilder. Jag har oxå precis målat en "loppispall" vit, den ska Algot ha på sitt rum. Lavendel är ju underbara önskar att vi oxå hade såna i trädgården

Carina sa...

Den blev jättefin!

Kram/Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...