torsdag 16 juli 2009

Ordning och reda



Ordning och redan är det tänkt att det ska bli här hemma! Jag är så trött på saker som ligger och skräpar, och på stökiga skåp och lådor. Har varje sak sin plats så blir det mycket enklare att städa men framförallt att hitta sakerna när de väl behövs.
Jag köpte dessa fina etiketter på Granithttp://www.granit.se/ när vi var i Göteborg i tisdags. Nu behöver jag skaffa lite fina glasburkar till skafferiet och praktiska förvaringslådor till förråden och garaget.


Är det någon som har Slomburkarna från Ikea? Är de bra eller är det "billig-Ikea-skit"?
Eller har ni något tips på andra fina burkar i den stilen, som inte kostar multum?
Tillägg: Etiketterna kostade 19kr/ark

5 kommentarer:

Vitacharmen sa...

Så fint det var på bloggen.
Lapparna från granit - kommer du ihåg vad dom kostade?

Slomburkarna från ikea har jag flera stycken utav, även flaskan. och dom är toppen tycker jag. Inte någon större skillnad vad det gäller kvalitet på dom och dyrare, förutom just priset :-) kram linda

Villa Hemma sa...

Tjena

I löööve Granit, de har så mkt fint!

Du är inte sugen att viska Elloskoden till mig? Om den fortfarande gäller.... jag har spanat in en grej *hemlig*

Ha det fint!

kram

Villa Hemma sa...

Tack för tipset!

Anonym sa...

Ordning och reda behöver vi också. Jag får ta en snabbkurs hos dig när du har fått kontroll på ditt.
Mammis

Marie sa...

Ordning o reda skulle behövas här hemma oxå, bra idé det där med lapparna.

Kram Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...