lördag 4 juli 2009

Liten hjärtskål

Första dagen på semestern börjar med att Saga vaknar kl 04 och kräks ner sig och sin säng. Hon kräks alltid när hon får hög feber och att hon hade hög feber kunde vi känna bara genom att ta på kroppen. När vi tog den sen på morgonen hade hon 39,5grader och hon har inte kräkts mera så det är ingen magsjuka, tur det!
Ville bara passa på att visa min lilla hjärtskål som jag fyndade i secondhandbutiken i torsdags för 10kr. Jag gillar hjärtformade saker och när jag såg den lilla skålen var jag tvungen att köpa den fast jag inte riktigt visste var och vad jag skulle ha den. Men med lite vatten och och några pelargon blommor i blir den riktigt söt att ha på bordet.



7 kommentarer:

Skrot och Skruv sa...

Ibland är det bara det lilla som gör det hela... Jätte söt skål och med blomman så blev det ännu sötare.

Kram Annica

Noamaja sa...

Så fint med lilla skålen och blomman! Krya på lilla Saga!

Kram
A

HEMLÄNGTAN sa...

Ja det är ju så typiskt att man aldrig kan få slippa sjukdomarna. Här så är det sonen som åkt på vattkoppor.
Fin skål, det var jättefint med blommorna i.
/Jenny

Marie sa...

Hjärtan är jätte fin och skålen var jätte söt.
Kram Marie

Enkelt sagt sa...

Fin skål! Man kan säker har nåt värmeljus i också så småningom när alla blommor vissnat.

Carina sa...

Vad fin! Jag gillar också hjärtformade skålar.=)

Mjuka sa...

Skålen är ju helt underbar!! Ögongodis!
Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...