fredag 10 juli 2009

L A M P A



Denna lampa har jag klickat hem från Ellos. Jag hade en rabattkod som gav 40% så med frakt kostar lampan bara 283kr, riktigt billigt för att vara en golvlampa. Nu hoppas jag givetvis att den är lika fin som den ser ut att vara och att den passar in där jag tänkt att den ska stå. Nu hoppas jag på en snabb leverans så att jag kan fota den på plats sen.
Äntligen har även maken semester, ska bli skönt att få några veckor tillsammans, få se vad vi hittar på. Det blir iallafall västkusten några dagar men annars har vi inte så mycket inplanerat och det känns rikigt skönt.

3 kommentarer:

Vitacharmen sa...

oj vilken fin lampa. Kikade igenom ellos katalogen och försökte gissa mig till vilken det var du köpt =0) Hade en tanke på denna för den e ju så snygg, funderar på om vi ska köpa en vi med till nya boendet.

Kram linda

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Fin lampa till otroligt bra pris...
Ser fram emot bilder när den kommit på plats...
Hälsningar
Maria

Hem och Lycka sa...

Den är riktigt snygg och till ett kanonpris!

kram Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...