fredag 24 juli 2009

Pyssel del 1


God morgon!
Det blev en loppisrunda igår och jag köpte en lite större pall som jag tänkt måla och klä med vaxduk, sen ska Jacob få pallen som sängbord.
Jag har haft lite tid till att pyssla nu under semestern och jag kommer visa undan för undan vad jag gjort. Jag tog fram sprayburken och spraymålade en plåtburk vit, plåtburkar kan man hitta billiga på loppisar om man inte ha några hemma. Jag fick dessutom användning för en av etiketterna som jag köpte på Granit.


3 kommentarer:

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Fin burk du gjort och bra idé att ta tillvara på saker!
Ha en bra dag!
Kram Maria

Anonym sa...

Burkarna ser fina ut. Finns det något gott i dom oxå?
Mammis

Marie sa...

Så snyggt o smidigt att sparymåla saker. Jag spryar allt jag kommer över här hemma hi hi.

Kram Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...