tisdag 2 november 2010

Nya lampan!


Ljusstake för blockljus från Rusta.

Hej på er!

Klockan är lite efter 16.00 och det är redan mörkt ute! November är igen favoritmånad hos mig, det enda positiva är att advent ligger i slutet av månaden och det ser jag fram emot, det är så mysigt att hänga upp stjärnorna i fönstrena även om de inte ger så mycket ljus, fixa adventljusstake och att pyssla! Om vädret tillåter de närmsta dagarna tänker jag ta med mig barnen ut i skogen för att plocka mossa. Jag är sugen på att pyssla, och de senaste åren har jag föredragit att använda naturmaterial hemmet till advent och jul än att ställa tomtar överallt.

Det blev en ny lampa också när jag sist var på Gekås att hänga över soffbordet i vårt vardagsrum.

Kram/Malin

1 kommentar:

Vardagligating sa...

Lampan var verkligen hur fin som helst!

Jag plockade med mig mossa hem förra helgen.;) Schsssss...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...