torsdag 18 november 2010

Inspiration i massor






Hej på er!
Ikväll var jag och min svägerska och många andra bybor på en "nyöppning" av vår lokala blomsteraffär Två Stolar, åhhhh vad mycket fint de hade! Jag ville typ ha med mig hela butiken hem. Några småsaker förutom massor av inspiration fick följa med hem, det gäller att passa på när de ha 10% *ler*. I min påse fanns bl a årets första hyacinter och två hjärtformar som jag ska klä med mossa eller lingonris. Jag la även undan en otroligt fin ljuslykta som ska komma nästa vecka. Jag tror maken ska få ge den till mig i den i namnsdagspresent den 10 dec eller 12 december då vi firar 14år tillsammans.

Kram/Malin

3 kommentarer:

Enkelt sagt sa...

Härliga bilder, verkligen juligt och fint!
Kram

Malin's Hus sa...

gilla!!!!!!

Mossbollarna som stod utanför hade jag gjort ;) OOOh jag vill oxå ha typ allt ;) hehe

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Mycket fina saker och en hel del inspiration!
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...