onsdag 3 november 2010

Kuddar!

Lila kuddar, i något taftliknande tyg.
Sidenkuddar, de är svåra att fota för de blänker bara.
Kudde med knytband.
Härliga karamellfärger på Sagas rum
Dessa kuddar ligger på Jacobs säng.
Applikation, det var lite trixigt att sy.
Saga har sytt denna kudde på förskolan i våras.

Hej på er!
Kuddar, finns det något enklare att förändra och förnya sin stil hemma? Tror inte det. Har man dessutom tillgång till en symaskin så behöver inte några kuddar kostar allt för många kronor, och det är väl tur det om man är som jag och vill sy nya hela tiden?! Däremot uppstår det ett lite problem, vad man ska göra av de gamla? Just nu ligger en hel del kuddfodral i linneskåpet, några har jag sålt på Tradera, men känner jag mig själv rätt så kommer linneskåpet svämma över om någon månad....

Näe nu är det min favoritprogram på Tv, "Arga snickarn"

Kram/Malin

2 kommentarer:

Ina sa...

WOW vilka jättefina kuddar, blir ju SUPERSUGEN på att sy kuddar nu ju, tack för inspirationen.

KRAM
Carina

Vardagligating sa...

Fina kuddar! Jag borde också sy kuddfodral, det är verkligen lätt att förnya och förändra med dem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...