måndag 8 november 2010

Målningar!


Takmålning från 1983
Målning från 1957

Hej på er!
Veckan kunde börjat bättre, de ringde från dagis när jag åt frukost på jobbet, att Jacob klagade på ont i magen och kände sig dålig. Det var bara att packa ihop sina saker och åka och hämta honom, han såg allt annat är pigg ut. Vilken tur att han hann vara med på fotograferingen, jag hoppas inte han ser helt "sjuk" ut på korten.

Jag har försökt att fota våra målningar en i trappan och sen takmålningen, vilket visade sig vara knepigt, men skam den som ger sig.

Jag har gått och blivit medlem i Fabriken, som är en blogg där inredningsbloggar har anslutit sig för att inspirera varandra. Varje tisdag är det ett nytt tema som ska presneteras där varje bloggare visar sin tolkning. På söndagarna är det en valfri bild som ska visas, som inte alls behöver ha med inredning att göra. Imorgon ska jag göra mitt första "Fabriken-inlägg"

Kram/Malin

3 kommentarer:

Noamaja sa...

Så roligt att du hänger med till Fabriken!

Verkligen speciellt med målningarna! Och den historia som de kommer med! Takmålningen ser fin ut, gillar det blå! Vilket fint trappräcke! Suck, ibland vill jag verkligen, verkligen ha mitt eget hus!

Vi ses på fabriken i morgon då:-)

Kram
A

Vardagligating sa...

Lampan passade jättebra i taket med målningen. Den är verkligen häftig! Ska kolla vad Fabriken är för något, blev nyfiken.=)

Kram

Ina sa...

Vilka UNDERBARA målningar, är ju bara SÅÅÅ FINA.

Kram
Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...