fredag 12 november 2010

En första provbild

Jag har endast hunnit knäppa några få bilder men kameran, men ååååå vad kul det är. Ljudet när man tar kortet gör att man känner sig som värsta proffset. Nu måste jag bara lära mig alla funktioner, och det är en hel del men det kommer bara bli roligt. Saga fick ryka in och hjälpa till när jag skulle fota och vi konstaterade båda två att hennes händer behövde tvättas. *ler* Jag har använt mig av "kvällsläge" och jag är riktigt nöjd, lite hårt ljus på citronen men det är sånt som kan justeras i efterhand, hmm behöver nog lära mig att redigera bilder också.

Kram från en lycklig Malin

2 kommentarer:

Enkelt sagt sa...

Kul med ny kamera, verkar bli bra bilder! Nu blir jag nästan också sugen...fast vi köpte ju nyss en bra kompaktkamera så det får nog vara..:)
Kram Sofie

pippigul sa...

va roligt me ny kamera:)
Vi va i stråkeved och köpte pysselgrejer!
Ha en fortsatt trevlig helg!
KRam Tessan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...