måndag 15 november 2010

Smyckesförvaring

Armband från H&M och Puss.
Fatet är ett loppisfynd.

Hej på er!
Jag håller för fullt på att lära mig kameran, det finns sååå många olika funktioner som jag måste testa. Barnen undrar varför jag håller på att fota samma sak 20 gånger, men jag måste ju testa vad som händer när jag ändrar ISO-talen eller fota med och utan blixt, zooma in, zooma ut. Ja, det är tur att jag än så länge bara har ett objektiv annars skulle jag väl lätt bränna av ett 50-tal bilder på varje motiv, undra hur stor hårdisk jag har i datorn???

Här råder det sjukstuga igen, Jacob fick feber igår igen och nu ikväll innan vi lyckades muta honom med 6kr för att han skulle ta den flytande Alvedonen så hade han 40,1 grader men var ändå vid gott mod.

Kram/Malin

2 kommentarer:

Vardagligating sa...

Vad gulligt fint fat! Passar fint som smyckesförvaring.

Stackars Jacob, krya krya!

Kram

Ina sa...

Stackars sonen, hoppas han kryar på sig snabbt nu, är ju aldrig kul då barnen är sjuka.

Fina bilder du tar med kameran, spännande va??

Kram
Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...