måndag 18 januari 2010

Sovrum


Hej på er!
Oj vad tiden rusar iväg. Jag hade tänkt att jag skulle bloggat i slutet av förra veckan men kvällarna gick åt till hushållssysslor och sen höll jag på att måla golvlister. Vi har bokat målaren till att tapetsera vår övre hall och trappa och för att spara några kronor så målade jag golvlisterna själv.
Det råder fortfaranade kaos i vår tvättstuga, vi har inte flyttat mer möbler och jag trivs inte när jag har så stökigt och "brötigt" runt omkring mig. Förhoppningsvis kan vi hinna med att möblera färdigt till helgen, för på vardagskvällarna finns det ingen tid.
Orsaken till att det är kaos i tvättstugan är att den garderob som stod där nu istället befinner sig i vårt sovrum, där den rymmer bla makens alla skjortor, mina linnen och tröjor. Det blev mycket bättre ordning nu med denna garderob än det skåp som vi hade tidigare som nu står i köket.

2 kommentarer:

Dagdrivaren sa...

Det ser ju fint ut i köket och sovrummet med skåpen, men vad skall ni ha i tvättstugan?

Marie sa...

Jag gillar det där skåpet, jätte snyggt och det gjorde sig ju bra i ert sovrum Håller med dig om att det är svårt att hinna med det man vill. Här är det oxå lite rörigt efter mina ommöblringar men snart ska det väl bli lite ordning.
Jag längtar oxå massor efter våren nu. Hoppas ni har en bra helg!
Kram Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...