söndag 3 januari 2010

Nystart


Min bröllopsdagspresent till maken för två sedan från Ylva Skarp

Hej på er!

Söndagskväll men idag behöver inte jag har någon ångest, jag och barnen är lediga i en vecka till. Det känns väldigt skönt. Jag hoppas hinna måla lite lister och murstocken på vår öppna spis (som tyvärr inte får eldas i) innan nästa helg. Detta skulle jag har gjort på *harkel* semestern i somras men av någon konstig anledning så blev det inte av.
Jag har i alla fall varit iväg och tränat totalt tre gånger och det är så skönt att ha kommit igång igen. Men gud vad svag jag är i armarna, men det ska bli en bättring det lovar jag. Jag redan längtar till nästa gång jag ska träna, så kul med en nystart.
Vi har haft underbart vinterväder de senaste dagarna även om det har varit kallt. Jag tycker redan att man märker att vi går mot ljusare tider. Eftermiddagen har blivit liiiite längre. Härligt.

6 kommentarer:

Marie sa...

Härligt att komma igång sådär. Så fin bräda du visar och tulpanerna i förra inlägget oxå. Jag älskar tulpaner så det måste jag nog köpa i morgon. Jag jobbar bara 2 dagar nästa vecka så det ska nog gå bra. Lycka till med målningen.
Kram Marie

Vitacharmen sa...

Brädan är underbar. Jag har själv funderat på nåt liknande till maken på nästa bröllopsdag.
Lycka till med målningen. Som man säger - bättre sent än aldrig ;-)

Kramar Linda

Dagdrivaren sa...

Lycka till med dina projekt.
Hoppas att du får vara ifred att göra det.
Gunilla

Lisa Marklund sa...

Härligt att vara ledig en vecka till, det är jag också :-)
På tal om träning, jag har också tagit liite tag i mig själv, ska gå första gången på länge nu på torsdag, tjoohoo :-)
Vad kul att du hittade till SIB, jag lägger in dig som medlem nu. Välkommen i gänget :-)
Kram Lisa

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Åh, vilken fin skylt. Vilken perfekt bröllopsdagspresent.
När vi gifte oss spelades den sången bl.a.
Den är så otroligt vacker.

Vad duktig du är som börjat träna.
Man mår så myckdet bättre då.

Kram Fröken Vit

Snövita drömmar sa...

Vad duktig du är som kommit igång med träningen, man mår ju så mycket bättre när man rör på sig lite.
Här tränas det alldeles för lite för tillfället......skäms...

Jättefin bräda, hon gör så fina saker.

Kram på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...