lördag 9 januari 2010

Ny lampa beställd

Hej på er i kylan!

Tack för alla fina kommentarer om murstocken. Jag är jättenöjd med resultatet men tyvärr så går det inte att elda i öppna spisen. Rökgångarna är spruckna så att elda i den skulle vara förödande, men det går att rätta till och när det minus 23 grader så hade det varit skönt.
Jag har beställt en ny lampa till vårt vardagsrum från Ellos, jag har spanat på denna lampa tidigare och med en rabattkod på 50% så blev lampan nästan ett fynd!


I kväll ska vi hem till mina föräldrar på lite julgransplundring och imorgon står det Ikea på agendan.

11 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Urfin lampa, vi har en liknande och är väldigt nöjda med den. 50 % är inte fy skam ;-)

kram Mia

Vitacharmen sa...

oj, 50 % var inte dåligt. Var får man en sådan bra rea ifrån?? Jag sitter och suger på en lampa från ellos oxå. Hade funderingar på den du beställt men vid närmare efter tanke så kommer den inte få plats.
Men underbar är den!!

Kramar Linda

Susanna sa...

Härligt! Och med 50 % så kan man inte annat än känna sig urnöjd :-) Ser framemot att få se den i ditt hem!

Ha en bra dag!

Kram, Susanna

Marie sa...

Hello!
Efter lite datakrångel så kan man äntligen surfa runt bland bloggarna igen hi hi. Bra jobbat med den öppna spisen, blev ju super bra. Vi har en murstock här hemma som jag borde ta tag i o måla vit. Gillar lampan du beställt och har länge funderat på en sån själv men vet inte riktigt vart jag ska ha den.

Kram Marie

Mimmi sa...

Är sugen på en liknande när vardagsrummet är färdigrenoverat. Skulle kunna tänka mig både en fönster och en golvlampa.

50% rabatt - var hittar man sådant

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Jättefin lampa till ett bra pris! Gillar att färger blandas och vitt och svart är ju en oslagbar kombination!
Kram
Maria

Enkelt sagt sa...

Fin lampa!
Sofie

Mitt Lilla Sommarhus sa...

Åh, helt underbar lampa.
Ha en fin kväll!

Vardagligating sa...

Cool lampa! Till bra pris också.

Kram

Snövita drömmar sa...

Den lampan har jag kollat in många ggr!! Den är ursnygg!
Bra köp och till bra pris i och med rabatten!

Kram på dig!

/Catrin

Jen sa...

Fin lampa!, och inte dumt med bra rabatt på prislappen...hi hi hi.

Ha det gott! Kram Jen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...