söndag 30 november 2008

Vinnaren!


Kudde från Nyblom & Kollén.



Idag är det äntligen första advent och vi första ljuset tänt. I år har jag en väldigt enkel adventsljusstake, fyra blockljus på ett runt silverfat med zinktags som det står 1-4 på. Jag köpte dem av Nublu förra året. I eftermiddag har vi varit på julskyltning, sett tomtar, köpt lite lotter och lyssnat på fina julsånger som sjöngs av en barnkör. Vädret är väl inte det bästa men idag är det Anders som har namnsdag och enligt bondepraktikan är det så att om "Anders slaskar, julen braskar" så i år ska det bli en kall jul.


Sen har jag med hjälp av Saga dragit vinnaren av min virkade princessrulle. Hon drog kommentar nr 20, och det är Marie med bloggen Inredningsdrömmar som skrivit den.

Grattis, mejla mig din adress på villanordaker@hotmail.com



1 kommentar:

Marie sa...

Åhh va jag blev glad när jag såg att jag vunnit din söta princessrulle. Jag har mailat dig.

Här är det oxå tråkigt och slaskigt väder.
Hoppas att ni får en bra vecka.
Kramar Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...