onsdag 5 november 2008

Budgettips!







Idag är det min lediga dag, jätteskönt att vara ledig mitt i veckan. Veckorna går ganska fort då både på gott och ont. Jag ville tipsa om en billig och fin julgransmatta som finns på Rusta. Den finns i några olika färger bla i vitt!

Jag hade inför denna julen tänkt att försöka mig på att sy en själv men när jag hittade denna fina för 79kr (!) så la jag ner den tanken.
De hade även söta små tändstickasaskar, 10st för 10kr. Även om vi går mot advent och jul så är det aldrig fel att ladda upp med saker att kunna ta fram Efter jul, när man är övermätt på julpyntet och längtar efter våren...


7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Jättefin matta! Hade jag inte sytt en själv förra året så hade jag absolut köpt den men nu får nog min hänga med ett tag till. kram

Marie sa...

Jag tycker mattan är jätte fin och vilket superpris. Tändsticksaskarna va ju oxå söta och till bra pris. tack för tipset

Lallis - liv och leverne sa...

Men så fin mattan är:)
Kram Lallis

-- sa...

Vilka söta tändsticksaskar, de hade jag missat. Och mattan har även jag funderat över att köpa. Den är ju superfin! Kram

Lotta sa...

God kväll!
Jag har också inhandlat en fin matta! Visst är den jättefin!

Kram
Lotta

Jes/Vita villa vila sa...

Hej där,

Mattan är verkligen jättefin & även tändsticksaskarna. Rusta är absolut ett ställe man kan plocka russinen i kakan på & hitta massor av fint...

Härlig blogg du har! Kommer snart igen :)

Jes

Smått och gott hos Lina sa...

Så fin matta! Och askarna också. Rusta har sina guldkorn.

Du har blivit utmanad i min blogg.

Ha det bra!
Kram Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...