måndag 3 november 2008


Igår när det var soligt och fint ute åkte den svarta sprayfärgen fram igen. Min utelykta som säkert har fem år på nacken fick lite ny färg på sig, den var lite rostig och så var färgen inte så fin, stålgrå vet inte var det kallas, någon kanske vet?!
Men nu är den svart och fin i alla fall. Jag tycker det är mysigt att ha en lykta tänd på trappan nu när det är så mörkt ute. Ett tips är att köpa gravljus och sätta i lyktan, skulle man glömma att släcka det innan man går och lägger sig så är det ingen större fara.
Jag hade inga hemma när jag skulle fota så det fick bli ett vanligt blockljus från Ikea.
**********
Jag vill tipsa om en mysig och lite billigare webbutik nämligen www.nublu.se Jag har klickat hem lite saker därifrån och nu har hon dessutom 20% rabatt om du handlar för över 250kr, ange DAG som rabattkod i kassan

5 kommentarer:

Lotta sa...

Visst är det kanon med gravljus ute i lyktorna på trappan! Det har jag alltid, känns lite säkrare i alla fall.

Din lykta är jättefin! Härligt stor ser den ut!

Ha det gott!
Kram
Lotta

Nilla sa...

Brukar ofta använda gravljus, helst de som brinner i 100 timmar, är man lat så kan man låta dem brinna tiden ut :)

Jättefin lykta!

Ha det bra!
Kram Nilla

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, den blev ju jättefin, lyktan! Kram Lallis

Marie sa...

Smart att spraya det måste jag nog oxå göra. har några lyktor som rostat och blivit fula.
Tack för tipset om runt barnbord i min blogg föresten.

Kram Marie

Peter sa...

Vilka fina kökslampor du har. Ja, allt annat också förresten! Är det IKEAS (som tyvärr har utgått) tro?

/maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...