söndag 16 november 2008

Bakverk






Jag har fått "dille" på att virka små bakverk till barnen. Dammsugare var inte svåra att göra, men med bakelserna fick jag tänka till lite. Den lilla princessrullen var den första som jag virkade och jag tror jag lyckades göra allt i fel ordning. *ler*
När jag väl kom på i vilken ordning man skulle virka de olika delarna gick det fort. Imorgon måste jag gå och köpa lite nytt garn. Detta är ett akrylgarn, ska se om det finns bomullsgarn man kan virka i istället.

7 kommentarer:

Mamma Anka sa...

Läckert! :D

Lallis - liv och leverne sa...

Och de är ju dessutom så himla läckra!
Kram Lallis

Anonym sa...

Himmel vilka fina små bakverk!

Himmelbit/Njut en smula sa...

Åhhh vad fina!!! Kan tänka mig att barnen är nöjda. Här hemma skulle de verkligen uppskattas iallafall, så har du otacksamma barn så vet du vart du kan skicka dem... ;-) :-D.

Hoppas att allt är bra!
Kram

Hem och Lycka sa...

Så söta! Vad duktig du är, jag lyckades ju aldrig lära mig att virka.. *suck* kram

Anonym sa...

Vad duktig du har blivit med virknålen. Jag är helt imponerad. Jag kommer snart på inspektion.

Smått och gott hos Lina sa...

Va duktig du är! De blev ju jättefina.

Kram Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...