lördag 22 november 2008

Utlottning!





Det har varit lite dåligt med inlägg denna veckan har varit datalös i några dagar, fy vad jobbigt!



Jag tänkte ha en liten utlottning av en liten söt princessrulle som jag virkat. En perfekt adventspresent eller julklapp.

Reglerna är enkla - lämna en kommentar och länka i din blogg (du får gärna använda bilderna). Har du ingen egen blogg skriver du din e-mailadress samt tipsar några av dina vänner om denna utlottning.


Det går bra att lämna kommentarer fram till kl12 den 30 november, dvs 1a advent.

Lycka till!

22 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Den var väl ändå bland det sötaste jag har sett:)
Ha en härlig lördag.
Kram Lallis

Nilla sa...

Jösses så söta! Duktig du är :) Länkar genast.

Ha en trevlig helg!

Kram Nilla

Anonym sa...

Vilken söt liten tårta! :)
Är gärna med i tävlingen, har ingen blogg.

abackman66 at hotmail punkt com

Unknown sa...

Vilken söt liten bakelse
Helt underbar lika så som sidan
Kram Lotta
Länkar så klart

Jessica sa...

jättesöt ju :) har länkat i min blogg :)

Therese sa...

Så skicklig du är, själv tänkte jag försöka mig på att virka en lussekatt, men jag tar det säkra före det osäkra då jag är synnerligen dålig på att virka att även vara med och tävla hos dig som kan det här med att virka ordentligt :-)

Har länkat!

http://lurans.blogg.se/2008/november/en-bakelse.html

Fru Bes Blogg sa...

nämen gud vilken gullig. det skulle nog min lilla plutt vilja ha i hans lilla kökssortiment! I´m In!!

/Fina

Anonym sa...

Vilken söt, den skulle bli perfekt som julklapp till min son, han skall nämligen få en spis i julklapp och då måste man ha lite tillbehör :-)

Har länkat i min tävlingstipsarblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/princessrulle.html

info@annakarlsson.se

ANNIKA sa...

Vad fin julklapp!
är med och tävlar
mejlar mina vänner
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

nej så söt! det är så man vill äta upp den. jag vill absolut vara med och tävla.

Anonym sa...

Men vad gulligt!! Måste vara med och tävla! Tipsar mina vänner, har ingen egen blogg.

kram Anneli
(tzakina@hotmail.com)

Vera sa...

Men oj så söt den var. Klart jag länkar och hoppas på tur....

Malin

Anonym sa...

Nämen åh så söt :)
Så duktig du är på och virka.
Jag vill gärna vara med i din utlottning och länkar till dig på min blogg :)

kram!

Mjuka sa...

vill såklart vara med och tävla
länkar såklart
mvh Malin

Åsa sa...

Ser jättesmarrig ut...vill ha.
Har länkat med bild.
Kram Åsa

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!

jättesöt rulle!

Kramizz Nilla

Vitt är vackert sa...

Wow vilka fina bakverk du gjort!!! Jag är hemskt gärna med och tävlar om den här sötingen!
Håller tummarna och länkar!

Ha det bra!

Kram Ellinor

Addis och Leif sa...

Vilken ursöt rulle! Jag älskar prinsesstårta! Är gärna med och tävlar och länkar från vår blogg!

Mvh
/Addis

kaos i ett vitt hus sa...

hoppas att den blir min!! har länkat i min blogg! annars får du lära mig göra egna. ;) :) kram, ninna.

Marie sa...

Åh va duktig du är som kan virka så söta saker. Självklart vill jag vara m o tävla och har länkat från min blogg.
Kram Marie

Mia sa...

Vilken söt princessrulle, klart att jag vill vara med och tävla.

Länkar till din också.

Kram

Anonym sa...

Hej
Ohh vad söt den vill jag vinna.
Länkar dig på min sida
Även jag har en tävling välkomna in

http://kreativabilder.blogspot.com/

Kram Åsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...