tisdag 11 november 2008

Hemtex tag 3 betala för 2







I helgen var jag och köpte födelsedagspresent på Hemtex, butikskedjan som alltid har rea eller olika erbjudande. Jag skulle inte köpa sängkläder eller handdukar där på ordinariepris, skulle känna mig lurad då.
Nu hade de fått hem sina julsaker, och jag föll som en fura för de söta hjärtljusstakarna, de fanns redan förra året men jag missade dem då. Jag köpte två vita, fanns även en mindre variant och även i rött. Dessa ljusstakar kommer att vara fina att tända under advent och de kommer få stå på vårt julbord på julafton. Eftersom jag köpte de vita så tror jag de kommer få hänga med ett tag efter jul också. Nu var det tag 3 betala för 2 på Hemtex, och då köpte eller rättare sagt fick jag en fin kökshandduk i bomull och linne. Den kommer få hänga som prynad i köket till jul.

8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Fina köp! Såg också att de hade en sån drive nu (inte så ovanligt ;-)

Jättefina köp, har en liten vit ljusstake, samma som dina fast den lilla varianten. kram

Lotta sa...

God kväll!
Jag har samma ljusstakar, köpte dom i fjor. Mina fick hänga med ett bra tag fram på vårkanten, de är ju så söta!

Handduken är jättefin, jag måste nog ta mig till Hemtex jag med!

Kram
Lotta

Lilla fröken kavat sa...

Jättesöta ljusstakar! Får ta mig en tripp till Hemtex!

"S"

Anonym sa...

Åh så fint!
Nej nu väckte du ha-begär hos mig! Får nog ta mig en tur till A6!
Kram!

Marie sa...

Vilka fina saker, ljusstakarna va ju jätte söta. De måste jag oxå missat förra året. Säger som dig, skulle aldrig köpa nå´t till fullpris på hemtex.

Kram Marie

Ett hus i vitt sa...

Ja på Hemtex kan man alltid hitta fina fynd! Hjärtljusstakarna är superfina tycker jag. Självklart får du låna bilder från mig. Ha det gott! Kram, Anette

Anonym sa...

Vad fina hjärtljusstakarna var. Ska kanske ta en sväng förbi Hemtex.=)

Beas sa...

Åhhh....jag VAR på Hemtex igår, men köpte dem inte! GRÄMELSE!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...