måndag 1 mars 2010

Trappan färdig!

Före målning

Efter målning och nya tapeter.
Hej på er!
Idag började en av de bättre månaderna på året om jag själv få säga det, nämligen mars. Om ni undrar varför jag tycker det är en av de bättre månaderna på året så är det för att mars är den första vårmånaden, även om man inte kan tror det om man tittar ut idag, och sen fyller jag år i nästa vecka.
Slänger in några bilder på vår ommålade trappa. Den blev så fin. Den blev nästan ännu bättre än jag hade hoppats på. Jag passade på att fota igår men det är så svårt att få bra bilder pga motljuset från fönster och altandörrar, jag äger bara en vanlig digitalkamera. Det skulle vara lyxigt med en digital systemkamera. Det kommer mer bilder längre fram.
Någon som har något tips på en fin vägglampa att ha i trappan???
Trappan är målad råvit (S0500-N) från Jotun Lady och tapeterna kommer från Boråstapeter Borosan Easy-up 09/10.

12 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Wow, vilket lyft det blev! Otroligt mycket snyggare än innan. Jag är också på jakt efter fina lampor att ha på väggen i trappan, så jag vill också ha tips.

Marie sa...

Super snyggt!!! Åh ni har ju en så fin trapp, den gjorde sig verkligen bra vit. Bra att du skrev upp färgnummer, antecknade detta inför våran hall o trappmålning. Kan inte komma på någon lampa nu men ska fundera lite.

Kram Marie

Sandra sa...

Blev superfint!Vilken skillnad!

Enkelt sagt sa...

Det ser verkligen jättefint ut! (Fast den var ganska fin innan också tycker jag.)
Kram Sofie

Hem och Lycka sa...

Superfint, vilken vacker trappa!

kram MIa

Camilla sa...

WOW!!!
Vilket lyft, superfint!! Jag suktar ju som bekant efter att göra detsamma här hemma, men det känns så stort att göra, men resultatet är verkligen värt det! Vi får se nu till våren/sommaren, kanske tar jag mig i kragen :-)

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Jättefint, vilken skillnad! Ska även jag fundera lite över lampa och återkommer om jag har något tips...
Kram

Dagdrivaren sa...

Det blev verkligen vackert.Trappräcket var ju ganska slitet. Italienska fönstret fick vara kvar, ser jag. Blev så fint ihop med räcket.

Kram
Gunilla

Mimmi sa...

Fantastiskt fint! Verkligen en "maffig" och exklusive trapp och underbart fin i vitt (förståss ;-) ).

Noamaja sa...

Vilket lyft! Härligt! Roligt att du blev nöjd till slut efter din sömnlösa natt (nätter?)!

Kram,
A

Vardagligating sa...

Vad fint det blev! Ska bli kul att se den live sen.=)

Kram

Susanna sa...

Vad bra det blev! Det är ju en stoooooor skillnad!

Trevlig helg!

Kram, Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...