torsdag 25 mars 2010

Sötaste vårblusen

Jag måste visa er denna söta blus som jag köpte till Saga för 129kr på H&M när vi var i Göteborg för några helger sedan. Jag älskar broderierna och jag tror Saga kommer bli jättefin i den.

Det verkar som det blir VAB imorgon också. Jag tog tempen på Jacob vid lunchtid och då visade den 38.4 *suckar*
Nåja, jag får trösta mig med att Saga inte har varit nämnvärt sjuk sen hon passerade sin 3-årsdag, jag hoppas det blir likadant för Jacob som blir tre år i april.

5 kommentarer:

Susanna sa...

Jättesöt vårblus!

Jag får riktigt blunda för nu har jag sett så många fina tunikor, klänningar och blusar som tösen skulle kunna ha. Men hon behöver knappast så många finkläder... Men kul då man hittar kläder som man själv både gillar och kan matcha!

Hoppas ni kryar på er idag :)

Kram, Susanna

Noamaja sa...

Ja men visst är blusen underbar! Har den också ju:-)

Åh vad tråkigt att Jacob är sjuk fortfarande:-( Hoppas det går över snart!

Jag har också hjälpt våren lite på traven *fniss* det är så härligt att få se gräs och knoppar igen!

Ha en fin dag!
Kram,
A

Dagdrivaren sa...

Söt blus som Saga fått. Folklore går aldrig ur tiden och tur är väl det.
Hoppas att Jakob är bättre idag, nu vill vi vara ute hos den ljuvliga våren.

Kram
Gunilla

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Fin blus! Gillar när det är broderade applikationer...
Krya på er och trevlig helg!
Kram
Maria

Enkelt sagt sa...

Jättesöt! Den kommer passa Sagas stil perfekt.
Hoppas Jacob kryat på sig nu, det är ju så drygt med alla sjukdomar. Lukas fick vara med på jobbet några timmar idag då jag behövde vara på plats.
Kram Sofie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...