torsdag 11 mars 2010



Hej på er!
Vad härligt att ljuset har kommit tillbaka! I tisdags fyllde jag år och det var ett riktigt härligt vårväder ute. Jag, barnen och deras mormor kunde tom ta en fika utomhus i solskenet, mysigt.
Jag fick två fina blomsterbuketter, en av svärmor och en av mamma, tack!
I morgon bär det av till Göteborg för shopping och sen övernattning på hotell tillsammans med familjen. Jag fick en övernattning i födelsedagspresent av maken och även en iPod suffle, eller jag fick först en iPod nano men eftersom jag ville ha den när jag tränar tycker jag den var för stor så jag bytte till den mindre varianten. Jag invigde iPoden idag när jag tränade och den var supersmidig och väldigt bra ljud.

3 kommentarer:

Marie sa...

Hej

Grattis i efterskott. Så underbart med en helg borta sådär, underbara blommor du fått oxå.
Ha en toppen helg!!!

Kramar Marie

Stina sa...

Underbara bilder som man blir vårglad av.:-) Kram Stina

Enkelt sagt sa...

Vilka härliga blommor! Nästan synd att lämna dem hemma när ni ska till Gbg! ;)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...