torsdag 25 mars 2010

Lite hjälp på traven...




fick våren sig igår av Saga och Jacob. De slängde ut massor av snö där det kommit fram gräs så att snön skulle smälta fortare. Lite kul var det att se att det kommit upp små knoppar i landen, det finns en förhoppning att det ska bli vår ut. Jag och barnen planterade lökar i höstas och om jag ska vara helt ärlig kommer jag inte ihåg var och vad vi satte förutom krokus, så det är lite spännande.
Hela den här veckan har jag varit hemma med Jacob som har haft hög feber, förkylning och hosta. Jag trodde han kunde gå till dagis idag men igår kväll hade han 38.4 så det blir en dag till här hemma. Vi var bara ute en liten stund igår och solskenet så jag tror inte det påverkade hans temperatur. Idag är han piggare, så jag hoppas han håller sig feberfri så att jag kan gå till jobbet imorgon.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...