tisdag 30 mars 2010

Sött loppisfynd och sjukstuga


Hej på er!
Här var det sjukstuga igen, denna gången är det inte barnen som är sjuka utan min käre make Han har varit superförkyld i några dagar och jobbade hemifrån igår och lite dag, (med hjälp av Alvedon i kroppen) men i eftermiddag fick han en bra bit över 39 grader så han ligger nedbäddad sen några timmar tillbaka.
Jag hoppas han är piggare imorgon och att jag slipper bli sjuk, vore väldigt tråkigt nu när påsken närmar sig och vi ska fira påsk med några kompisar som vi inte träffar så jätte ofta, då de bor i vår huvudstad.
I helgen fyndade jag detta fina uppläggningsfat med fina blommor på från finska Arabia för 35kr. Jag tyckte först det var lite dyrt och funderade på att ställa tillbaka det i hyllan men är glad att jag köpte det. Jag tror att det får invigas med ägghalvor till helgen.

6 kommentarer:

Susanna sa...

Är det helt och inte krackelerat så var det billigt! Arabia är ju grymt dyrt här... Bara en kanna kostar kring knappa 100 euro om den är i felfritt skick och bra modell. Fat är ju billigare, men ca 10-15 euro får du nog betala. Vad jag nu tittat iaf...

Krya på er!
Kram, Susanna

Villa Nordåker sa...

Susanna: det är inte krackelerat och det är ytterst lite kantstött på undersidan som inte syns.
Då var mitt fat billigt!

Kram

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Fint fat och jag tycker det var till ett bra pris! Jag som gillar vitt och blått i keramik en massa...
Krya på er!
Kram
Maria

Dagdrivaren sa...

Fint fat du hittat och billigt.
Tråkigt att M är sjuk. Hoppas att han tar det lugnt så går det säkert snart över.

Kram
Gunilla

Hanna sa...

Jättefint fynd och supersöt blogg! Om det är ok, länkar jag till den i min blogg :-) hojta till annars så tar jag väck den om det känns dumt.

Kram

Vardagligating sa...

Vilket fint fat! Det var verkligen billigt.

Marcus får krya på sig nu, så vi kan träffas ihelg. Ska bli så kul! =)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...