fredag 26 mars 2010

I väntan på påskharen




och på att fyllas med godis har ett påskägg fått flytta ut till min nyplanterade kruka. För två veckor sedan så trodde jag aldrig att det skulle gå att plantera ut påskliljor men denna vecka har det töat jättemycket. Idag när jag hämtade barnen från dagis , Jacob fick gå idag fast han hade kanske behövt stanna hemma en dag till men jag behövde verkligen jobba, då visade yttertemperaturmätaren i bilen +16grader, härligt. Oj vilken lång mening det blev. *ler*

Jag hoppas Claudia vinner Let´s Dance ikväll.

Ps, barnen kommer givetvis att få andra påskägg, de ska slippa att få jord med i sitt godis.

3 kommentarer:

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Åh så härligt att kunna ställa ut vårblommor! Påskliljor är så fina och bra idé att pynta med påskägg!
Trevlig helg!
Kram
Maria

Snövita drömmar sa...

Åhh den som ändå kunde ställa ut vårblommor! Här är det alldeles för kallt ännu. Tänk vad temperaturen kan skilja mycket i vårat avlånga land.

Kram på dig och ha en fin helg!

Susanna sa...

Åh så härligt att ha påskliljor ute!

Med våra tre plusgrader för tillfället får jag nog vänta... Usch, snöhoparna utanför fönstren är skyhöga. Och det lär nog räcka veckor före man ens ser skymten av gräsmattan...

Men den som väntar på något gott... ;)

Trevlig helg!

Kram, Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...