onsdag 24 februari 2010

Söta små loppisfynd

Hej på er!



Målningen går framåt, det blir jättebra, vilken tur! I natt kunde jag därför sova jag jättegott och det var behövligt, tre timmar är alldeles för lite sömn. Fast konstigt nog var jag tröttare idag när jag steg upp efter nästan åtta timmars sömn än efter tre timmar.
Jag hoppas kunna visa lite mer helhetsbilder på vad målaren sysslat med imorgon, nu är det alldeles för mörkt för att fota.
I lördags fyndade jag dessa två små söta burkarna på Erikshjälpen för hela 15kr. Etiketterna är köpta på Granit i somras.

6 kommentarer:

Marie sa...

Hej

Kul att det går bra med målningen så att du får sova :)
Söta små glasburkar och fint med etiketterna.

Kram Marie

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Fina och praktiska glasburkar! Spännande att få se målningsresultatet! Ha en bra dag!
Kram
Maria

ღ MolnTuss ღ sa...

Hej !

Gud vilka söta :-) Såna måste jag nog ge mig på jakt efter,blev ju helt kär !

Ha de gott

Mrs M sa...

Vilka fina! Burkar kan man inte få nog med ochh kul med fynd också :)
Trevlig helg!/ Mimmi

Vardagligating sa...

Vad fina! Jättesöta! Kul att fynda små fina grejer.

Kram

Susanna sa...

Så fina burkar! Jag har en likadan som jag har silverkulor i. Alltså dekorationskulor. Alltid roligare att baka om man har snygg förvaring :)

Kram, Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...